4 Comments

Filed under The Office

4 responses to “

  1. Grym kalender! Den går inte att beställa någonstans?

  2. Åh, den där kalendern skulle hänga fint i min och min kompis blivande lägenhet.
    Flyttar hemifrån för första gången i början på februari. Då tänker jag att det är detaljer som dessa som ska hänga på väggarna i en andrahandslägenhet.

  3. Hej! Ska kolla var ni kan kopa den, jag har visitkortet hemma tror jag. Aterkommer

    Rasmus

  4. odo

    please återkom 🙂 den var dritkul.

Leave a Reply

