4 Comments

Filed under The Office

4 responses to “

  1. fjällräven

    är i ett kallt oslo och avundas ditt balla liv.

  2. Anonymous

    borde inte du extraknäcka för nån glassig mattidning? vilka bilder, jag följer din blogg stenhårt.

  3. Va kul, da har jag ett fan i Norge just nu!

    Rasmus

  4. Hej!
    Tack, vad glad jag blir. Kanns som att jag lar mig mer och mer, Har kopt en ny lins nu som ar lite vidare.
    Sa jag far med mer av rummet. Kul att du gillar bloggen!

    Rasmus

Leave a Reply

